Visitas

2008/01/16

Eurodance en galego!!

Eurodance, por fin en galego:



Letra:
Un, dous, tres, catro

Oh oh oh (X2) oh

Eu quero bailar, non podo esperar.
O meu corpo está listo para amar.
Sinto a paixon do teu corazón
Voute bicar neste subidón.

A festa non vai parar.
Contigo quero xogar
Esta noite voarei,
co son dance do meu DJ

A festa non vai parar
Teño gañas de gozar
Esta noite voarei.
¡Quero dance: Pono, DJ!

Oh oh oh (X2)

Na nana na nana na
A festa non vai parar
Na nana nana, Ohhhhh

Na nana na nana na
A festa non vai parar
Na nana nana. Ohhhhh

A festa non vai parar.
Contigo quero xogar.
Esta noite voarei,
co son dance do meu DJ

A festa non vai parar
Teño gañas de gozar
Esta noite voarei.
¡Quero dance: Pono, DJ!

Oh oh oh (X3)

A festa non vai parar

¡Non, non, non!
¡Non vai parar!

Ningún comentario: